March 24, 2012

Home » » Tak ade keje cari kerja

Tak ade keje cari kerja

Lately ni aku sangat bosan duduk dekat rumah... So ade jugak cari part time job... tapi hasilnya.. tak hadooo...
memang buang masa.. Hari-hari tepat pukul 5.30 keluar dari office.. balik .. pukul 5.45 dah sampai rumah..
lepas tu kebosanan mula melanda... di sebab kan aku sangat bosan... cari kerja part time pun tak ada... aku pun buat lah kerja-kerja lain kat rumah tu... (bukan mengemas itu kebiasaan kerja aku... half hour siap!!)..
 Teringat pulak masa time sekolah... suka buat scrap book a.k.a buku biodata la... paksa kawan2 tulis...Tapi.. memandangkan faktor umur yang semakin mencanak ni.. aku just buat untuk aku sendiri baca like diari...(nak kata diari pun tak.. lantak la buku ape!!)janji aku boleh luahkan segala nya dalam buku aku tanpa ada anasir2 yang boleh mencilok untuk membacanya...

 (ini dia terhasil nya versi Jiwa & lara by book)


 (ini salah satu content dalam buku tu... gambo aku & die time tua2 nanti insyaallah kalau
panjang umo boleh tengok yang real punya..)


 (buku nie juga boleh mengimbau kenangan2 kami suatu ketika dulu... )

ha.. ini aku sudah start tulis...Tulis ape???? mane boleh share....  hahhaah

So ini lah salah satu hobi aku dekat rumah sekarang... m'conteng buku...actually hobi nie aku buat balik
untuk mengimbau kenangan masa kat sekolah dulu...Aku sangat happy !! at least boleh hilang kan kebosanan aku dekat rumah (walaupun still bosan)

p/s: Pada kengkawan yang ade part time untuk mengunakan tenaga empat kerat aku nie (yg halal saja )
      Boleh lah roger2 aku... (aku masih kuat tau minum milo hari2.. hahhaha)

No comments: