April 14, 2012

Home » » Pasal aku...

Pasal aku...

Setelah sekian lamanya aku mendiamkan diri daripada b'belog, akhirnya pagi  ini ada sedikit kelapangan untuk menulis.. hahahhah... Actually aku bukan lah Bz sangat.... sememangnya tak ada isu untuk di kongsikan...kang bile buat2 cite lebih-lebih ade pulak yang nyampah hihihihi...

Alhamdulilah... nampaknya perancangan aku untuk melaksanakan satu-satu nya azam aku tahun ini...sudah di mulakan... kedua2 belah pihak sudah membuat perancangan , harap segalanya berjalan dengan lancar..
memang la mcm lambat lagi... Insyaallah lepas raya puasa tahun ini... tapi Untuk aku... mcm penin jer..
Tak tahu macam mana , apa yang perlu start dulu... al maklum lah... aku x ade kakak yang dah berkawin..
memandangkan aku nie anak,cucu & cicik 1st keluarga aku, semua persediaan aku harap mak, & diri aku sendiri.... sikit2 ade lar tanya kengkawan yg dah berumah tangga... So aku harap kengkawan mendoakan aku semoga segalanya akan berjalan dgn lancar....

Di sebalik ada cerita gembira, ade pula cerita yang sedikit sedih... my buah hati...akan berjauhan dari aku atas urusan kerja... dia akan outstation selama mana aku pun tak pasti... dah lah jauh nun di utara negara...
memang lah kami belum di satukan... tapi hari2 kami mesti kena berjumpa sekejap pun jadilah...sape nak teman kan aku lunch & dinner... ;(  Sape nak jage aku sengsorang kat sini.....
Mungkin telah tersurat kami terpaksa berpisah sementara... Moga akan merasa kerinduaan yang lebih nanti...
maybe cengini lah yang telah di rasa oleh para isteri2 yang telah di tinggalkan oleh incik2 husbend mereka...

So.. Dalam hidup cengini lah... kadang2 gembira.. kadang2 sedih... mainan kehidupan, sebelum menutup mata,
kita terpaksa tempuh..


No comments: