July 18, 2012

Home » » Ramadhan datang lagi....

Ramadhan datang lagi....

Lebih kurang 3 hari lagi kita semua akan menyambut bulan ramadhan.... Yeahhhhhh dah nak puasa.....
Dalam bulan puasa nie... macam2 yang aku boleh buat... Selain dari aku boleh meng'diet" kan diri aku... daripada menghentam  ape yang tak patut.. hihihhi "diet la sgt"...
Bulan puasa juga banyak kenangan, teringat masa kecik2.... Hanya pasal segelas air "Oren" dalam peti ais..
aku sangup bukak puasa, mengamuk2 kat mak... padahal time tu dah nak masuk pukul 4.... tak sabar2... rugi setengahari aku berpuasa.... nama pun time kecik2... mana nak boleh fikir kan....
Insyaallah... Ramadhan kali nie jugak, adalah Ramadhan yang terakhir untuk aku... sebagai seorang Single mingle lerrr... Tahun depan Berteman lerrrr...
Hmmmm Tahun nie jugak aku still ikut bapak saudara aku berniaga... Masyuk larr jugak... dari tak buat ape2 kan...
So, Aku harap Tahun ini  diberikan kesihatan yang baik, untuk menjalani ibadah dengan sempurna...

Selamat Menjalani Ibadah puasa

No comments: