April 12, 2013

Home » » let's vote "X"

let's vote "X"


Salam & Good Morning ollsss.....
Pagi nie Mood ok..ok saja..... hehhehee Macam yang semua org tau..
Pada 5 Mei nanti pilihanraya akan diadakan....
Aku dah pernah mengundi sekali tahun 2008 yg lepas.... ngam2 umur cukup time tu...
Kat kg halaman la & still tak bertukar tempat....

Masalahnya sekarang... aku dah kahwin... & stay kat tempat lain... encik husbend lak... kena kat kampung dia... sorang utara & sorang selatan.... camna nak balik...???? 
tak kan mak buyung cam aku sengsorang nak balik sendiri nak bas? Compom kena halang bertubi-tubi ngan laki aku.... hasihhhh... masalah ini akan kami selesaikan secara telus & mulus... hihihihi mls pk kang  kita main o... somm..... spe mng balik kg dia hihihi....

hhehehe macam nak balik raya pulak...... tambah2 dgr lagu kat atas ni.... macam lagu raya.. aku jerrr kot peeling mcm  tu... lantak la... jadi bersemangat pulak nak mengundi...
korang ada rasa tak mcm aku rasa... X ?? huhuhu tak pe la...


ok mcm lirik lagu tu... kita semua nanti Vote la pemimpin yang berjiwa bangSa & yang boleh mentadbir negara dengan aman & damai serta dpt menguntung kan semua org kan2.....

SAYA PILIH  MENGUNDI!!!!  (PIKIR DULU SEBELUM X)

No comments: