May 20, 2014

Home » ♦♦ C.U.T.I.♦♦

♦♦ C.U.T.I.♦♦

Assalamualaikum...
Rajin pulak 2'3 hari ni aku nak hapdet.... dgn kje kt opis belambak.... lantak kau la...stressss!!! mcm2 stersss....Dah la lately ni aku byk cutiiiii....
pasal haku sakit.. MC...
Hasben & anak tak sihat UPL
MAsak... Boss dah semacam dah ngn aku... apa nak buat dah sakit.... Cuti jela....
Bukan hape kat opis skang ni kan byk batu membatu hapi kan.... POyosss jerrr la... mls nk crite pasal batu hapi tu... buat aku sentap nak menulis jerrr...
Ni makcik aku yg mengasuh anak aku pos same naik....last month dah seminggu mntak cuti.....
 dah serabut kpala aku nk cari penganti mengasuh ank aku,
Tumpang rmh adik ipar mkcik aku, menyakitkan hati.... semua apa yg aku bawa utk anak aku suma anak dia hentam, biskut ke.... nestum ke... suma lincin!!!! sakit jeee hati tgk, anak aku belapor, anak kau kenyang yea..... tak bole jadi mcm ni......
Nanti 3hbjun pon lagi nak cutiiii nak anto anaknya kekolej pulak.....
aku kena cuti jugak..... hadussss tepuk dahi....
tak kan aku lagi nak apply cutiii... STRESS!! betul la... kalau aku kaya la... tak payah la nk sibuk2 kje.....
mcm2 nak fikir....
tengok la cam mana sok.. malaihhh nak pikir byk2.... 
yg penting anak aku ok jerrr nanti.....


##ygsangatstress!!##

No comments: