December 31, 2011

Home » » Rentetan 2011

Rentetan 2011

Gud Morning & Assalammualaikum...
Alhamdulilah... Dipenghujung tahun 2011 sudah.. aku Still diberi nafas oleh ilahi untuk meneruskan kehidupan untuk menempuhi segala liku-liku hidup Sebagai hambanya...
Hmm... Sudah 2 Kali aku terhenti untuk tulis entri ini... aku jadi tersentak untuk teruskan menulis.. kerna apa??
Sebab 2011 terlalu banyak kenangan Pahit yang melanda perjalanan diri aku.. ikutkan hati aku sudah nak padam terus dari ingatan...

Tapi hari ini aku kuat kan diri untuk tulis juga... untuk menjadikan teladan buat aku untuk tidak berulang lagi dalam kehidupan aku...

30 Jan 2011 - Tarikh ni sebenarnya Aku & bf aku nak balik taiping.. Tapi Singah Mydin Dulu.. Sebab Nak beli Kan Barang2 untuk adik2 aku... just 20 minit Kami Park Keta... Tapi Bila nak balik... Keta dah tiada... (Kereta Kena Curi.....) Aku Rasa berslah di atas kejadian tersebut sbb aku yang beria-ria ajak bf aku g beli barang dulu....

11 April 2011 - Tarikh Ini aku start bergaduh dengan Bf aku Di sebab kan seseuatu yang tak boleh di nyatakan... Dugaan terlalu besar masa nie... Berlarutan berbulan2... Sakit Dalam Hati Juga Sangat Pedih sehingga ke hari ini... Di atas perbuatan orang lain.. aku yang terima padahnya.. (semoga makhluk allah itu.. selamat dunia & akhirat). Tarikh ini juga.. Mengingat kan  aku juga.. perginya Ayah yang tersayang...

30 June 2011- Masa nie..sekali.lagi Relationship aku bergolak tamparan yang sangat kuat.. kami hampir putus. Baru Nak Berbaik.. Ada lagi Masalah lain yang datang...

09 July 2011- Besday Aku Yang hanya disambut Bersama air mata..

01 Aug 2011- Hubungan Kami semakin pulih.. Di atas kesabaran aku.. yang terlalu banyak bersabar dgn semua dugaan...& Sikap yang mudah lembut hati di antara kami... Hubungan kami semakin baik...Sehingga ke hari ini...

ini Antara rentetan hidup aku 2011 tak semua aku dapat kongsikan kat sini.. Di atas sebab yang agak.. sensitif... hmmm... mmg kalau korang baca tak ada apa lah sangat kan.. Kebanyakan masalah relationship aku  jerrr... Tapi..Sebernarnya.. Aku lagi rela.. kehilangan harta benda.. dari kehilangan cinta kami.. Setiap 5 waktu aku menadah tangan, memohon pada Allah s.w.t..
Agar memudah kan perjalanan hidup & cinta kami.. dengan harapan kami akan bersatu  pada suatu masa nanti...
2011
Terlalu banyak air mata aku mengalir...
Terlalu banyak masa aku dibazirkan...
Banyak Azam aku belum tercapai..
 2012
Aku Aku kuat untuk menempuh hari2 yang mendatang..
Tidak sesekali akan aku membuang masa..
Akan aku lunas kan segala azam yang tertangguh...





(mood sangat xcited untuk tahun baru...Hope tahun baru nanti
aku akan lebih ceria, lebih bahagia, & mendapat apa yang aku impikan ....
Hope Pren semua doakan aku yea... (*_____*)

No comments: