January 14, 2012

Home » » Rojak A.k.a Pasembur

Rojak A.k.a Pasembur

Rojak A.k.a Pasembur

(sorii gambo kurang memuaskan mls nak edit)

Hmmm Nampak sedap kan... Kalau Area Selangor Orang Pangil Rojak..
Tapi aku kan orang Utara, Kitaorang pangil Pasembur @ pasembuq... hihihihi..
Aku Kalau Lunch time mmg susah nak makan nasi.. Sbb cuaca skang yang sgt panas..
Selera pun kurang...
Aku lebih suka makan yang cegini jerr...
Semalam pun aku makan Pasembur Biasa la bile dah beli kat kedai mamak...
Mesti sepinggan penuh... Kenyang nyer mmg x bole nak ckp.. senak aku di buatnya..
memang tak boleh makan selalu...
Tapi semalam aku mcm lapar tak tahu nak makan apa..
Dari makan nasi ... Baik aku mkan Pasembur nie...Mcm2 Ada...
Banyak2 aku mkn Pasembur... Yang sedap still kat padang Kota.. Peneng!!..
Memang Terbaek...
Aku ingat Raya cina nie nak p terjah Jap...
hihihihihi...



2 comments:

Ezvina said...

Sedap nyer.

Unknown said...

hihhihi..sedap2..kalau org blanje lgik sedap.. hihihi