June 7, 2012

Home » » Betul-betul Sedap!!!!

Betul-betul Sedap!!!!

Hari nie bukan nak promote sangat la.... Tapi ianya ikhlas dari hati & naluri aku untuk share dengan korang.....
Sejak KATAKAN TIDAK!! untuk "NASIK LEMAK" ni... aku mula jatuh cinta dengan benda2 alah nie pulak...
hahhahahahah....(soriii gambo kurang memuaskan....gambo curiii kt gugelll mmg cmgini hahaha) 

Hmmmm... nie la... makanan utk bekpes merangkap Lunch aku.... Lunch time kan sangat panas.... so pagi2 aku tapau siap-siap and then makan jerr bila perut terasa lapo.... DELICIA COKLAT KISMIS ni... mmg lembut & sgt sedap... cpt habih.... sebungkus tu aku boleh habihkan 2 hari jerrr....hahhaha hebatkan...

walaweiiii.... Betul2 sedap... Butterscoth pon sodap jugak.... bila yg choco raisin abih stock... Butterscotch la jd pengantinya... hahhaha...

ha.... ni pon salah satu ubat aku di kala aku keboringan kt opis nie.... biasa la.. org rajin kan pkul 12 tghari keje sume dah siap... nak bt ape lagi... so layan bende2 cmgini jela... tambah2 pula mejoyah dengan kengkwan opis... mmg terbaikk la....

No comments: