June 29, 2012

Home » » Perempuan & Rokok

Perempuan & Rokok

Salam... Jumpa lagikkk eh.. Biase rrr hari jumaat.. Selalunya kat Opis nie.. Kureng kerja nyer pon Adoi... hai.. nyer pon.. hihihih... Ceriakan aku rini kan.... Mood Mencanak terbaek hari nie...
Tapi Seceria aku hari nie.. ade sekelumit kat hati aku ni yang agak panas bile ade Perempuan Camgini..


Biar la ade org kata aku sempit pemikiran... tak sporting... Yang penting aku sangat myampah bila ade perempuan yang bajet hensem.... Utk kaum laki lantak la nak hisap ape pon.. dah memang lumrah lelaki suka menghisap...

Dah lah suka berasap...tak tgk line clear ke tak...mmg awk punya Jantung!! Tapi mcm yg kita tahu org yg mghidu lagi cepat Mam**s tau tak...
Lagi marah bile aku tgk cengini...

Pakai Tudung berlitup pas tu berasap... errrr... Patut ke cengitu... ape motif ek... Nak hilang kan stress jgk ke...Pepatah orang K.L... "Wak Lu"... Ada juga aku nampak... si husbend sibuk m'dokong anak... si binik sibuk merokok... mak ai... Dunia2.... Lakik die x ade perasaan ke....Tak marah ke??? Conpius aku...

Kat sini aku bukan nak cerita "Bahaya nya merokok...ke ape ke.." Tapi isunyanya Mana adap ketimuran yang kita bangga kan selama ini....Layak ke nak panggil Perempuan @ Wanita... Kalau dah perangai Cengitu... Teringin aku nak pendapat kaum lelaki yg tak merokok tentang isu nie..

Apa-apa pun

 Sebab

No comments: