August 16, 2012

Home » » Raya Datang Lagi...

Raya Datang Lagi...

Salam.. Semua.. Bape hari jerr lagik kita semua akan menyambut hari rayer... Yeaaaahhh..... Kejap je kan masa berlalu... PANTAS...   :)
Persiapan aku tahun nie... Biasa rrr.. Ala kadar jerrr... Memandangkan aku byk spend duit utk my BIG day nanti tu kan... Hurmmmm Berkorban la sikit...

Tapi yg syok nya.. aku telah berjaya Menyiapkan Biskut Tart Nenas sengsorang Thn nie... Tanpa Bantuan sesiapa even MAK aku skali pong!!.. hihihihi syok nyerrr
Biar penat... Janji ade something Ole2 dari aku thn nie... 
Satu balang utk mak kt kampung & satu balang lagi utk Future MIL..
Bakal Mak mentua pown jgn dilupa ihihihihi...

Hmmm.. Malam nie insyaallah aku akan balik kampung... Sengsorang naik bas + 3 beg yang beso.. & berat..huhuhuh camne nanti aku pong x thu... My future husbnd anta sampai pudu jerrr  :(
(ala mmg setiap thn aku blik raye nk bas ape nk ngada2 sikit..)
Doakan aku semoga Selamat Sampai Yea....

Hmmm Tahun nie bermakna  tahun Last aku beraya sebagai seorang bujang la kan..
kena raya puas2.. hihihi.. Pasni nak jadik binik org dah... seminggu jer lagi... Insyaallah...
Gembira di hati ini hanya Allah yg tahu.....

Hokey... Pada kengkwan yg sama2 akan gerak pulang ke kampung, Hati2 di jalan raya..
macam org slalu ckp..."Biar Lambat Asal kan Selamat"

Di Sini Aku m'yusun sepuluh Jari.. Memohon kemaafan pada semua...
Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin...

P/s : Pada kengkawan Semua jemput la beraya kat rumah aku... & jgn lupawedding aku 25/8 Dtg lagi... Aku belanja mkn.. hihihih..

No comments: