August 11, 2012

Home » » Walimatulurus

Walimatulurus




Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera

Alhamdulillah dengan izin dan redha Allah s.w.t, saya menyusun jari jemari, menjunjung budi dengan penuh rasa takzim dan rasa kesyukuran kepada Allah s.w.t menjemput dan mempersilakan KAWAN-KAWAN Bloger & 
SEMUA 
ke majlis perkahwinan saya NORZILA BINTI ZULKIFLI pada hari sabtu, 25 OGOS 2012 bersamaan 7 syawal 1433H bertempat di NO.55 Kampung Selinsing,34400 Simpang Empat Semanggol Perak Darul Ridzuan.
Aturcara majlis:
11:00pg - 4:00ptg

Turut mengundang:
seisi keluarga




2 comments:

Azida Zuadlif said...

hang dah nk kawen dah eh? ari sabtu tu aku still cuti lagi. tp husband aku dh kje :( aku sebenarnya tingin nak makan nasi org kawin.. :'(

Unknown said...

Alamak... Cam Ne ni... Suh La mr Husbnd Amek ct lg.... Dah la tgh jdi mak bujung... Pujuk jerr r suh amek ct... ble g hg nk blik tepeng.. :)