December 24, 2012

Home » » 'JAJAN' untuk MOMMIE ..

'JAJAN' untuk MOMMIE ..



Tajukkkk... mmg xcited leteww aku nie... hmmm Alhamdulilah... hari nie dah masuk 8 minggu aku pregnant... bermakna dua bulan sudah... alahan mcm biasa-biasa aje... tak ade yang memudaratkan pun.... Tapi... selera aku untuk bersantapan mmg mencanak naiknya... kerja nak makan aje... dalam kepala hotak makan.. makan... & makan aje... nampak burger jerrr Yummmy... ok la kan... nak makan yg yg senang dapat... kalau aku mintak yang pelik2 tak ke pening lakik aku nanti ha..... hehehhe...

Oppp sebelum aku lupa... aku dah start minum susu... buat pengetahuan kawan-kawan.. dari kecik until sebelum aku pregnant aku mmg tak pandai minum milk even fresh milk pun tidak.... bukan kata nak minum...bau pun aku tak lalu... tapi yang peliknya.. bila time mengandung ni... lain macam sikit kekdahnya... aku berjaya minum susu heheheh.. Ajaib kan.. pelik bila jadi ibu-ibu mengandung ni...  hehehe...

heheheh cakap pasal suka makan... & makan... 
Officemate aku ni sangat baik hati... dia jadi supplier Jajan aku... last week dia bagi asam2...
ha... hari nie macam-macam ada... tak pecaya tengok sendiri lah... hihihi





untung kan jadi ibu mengandung... boleh manja2 lebih sikit...even kat office pun.. heheh

P/s: entri ni aku dah draf berminggu lamanya baru hari ni nak post... kwang3...

No comments: