December 27, 2012

Home » » Ting.... Tong hadiah dah sampai......

Ting.... Tong hadiah dah sampai......

ASSALAMUALAIKUM

Heuuuuu.... dengan hati yang berbunga-bunga aku gumbiranya mendapat hadiah juga akhirnya...hihihi Kalau korang nak tahu... aku telah merajinkan diri  hari tu.. hihihih...
Aku telah join G.A yang dianjurkan oleh Eca  , ala.. kalau korang ingat si awex sabahan yg aku telah mintak die edit kan blog aku hari tu...

Tanpa jemu aku join jerrr G.A die.. Sebab syarat-syarat die tak meyusahkan aku pong.... senang jerrr... Yang membuatkan aku terasa nak join tu sebab G.A die meriah sangat dengan sponser yang ramai... hihihi , mana tau kot-kot leh dpt hadiah beso... hihihi...

Tup2... bile die announced kan ala... dari G.a 1-3 mmg aku tak mng hape2 pon... Tapi yg beshnya.. dpt kengkawan baru  tu salah satu motip aku join G.A ni...

Tapi... Bila kali yang ke 4 punye announced ha.... tengok nama aku ade tersenarai.. hihihi


(sila abaikan Gambo ibu mengandung yg sedang mengembang yea.. heee)

ha.. tu dia... dapat  Botol Air dari tajaan Nurul sakura... Alhamdulilah... 1st time dapat hadiah dari alam maya ni... 

Walaupun bukan Grand prize aku tak kisah pong... nak hepi2 jerrr 
btw thanks a lot Pada tuan tanah Eca sebab menganjurkan G.A Sebegini.. mmg bagus.. harap-harap ade lagi ECA giveaway 5 hihihi.. & Tak dilupa pada cik sponser Botol air saye ni yerrr...

"terima kasih daun keladi
next time bagi lagi... "

heheh k.bye.. :)

2 comments:

Windflower said...

wah, tahniah :)

Unknown said...

heheheh tq... boleh minum air byk2 heheh