January 3, 2013

Home » , » KEMBALI

KEMBALI

Assalamualaikum....

Saya kembali!!! setelah bercuti beberapa hari....

Still Tak ada Mood untuk Bercerita.... Hmmmm

Semalam Saya pergi kk Taman Medan Untuk 2nd Check-up....

Tangan Saya cakittttt.. Kena 2 Das Jarum hhuhuhu... Cakitttt....

Berat Saya naik!!! 1.5kg... Sepatutnya kena naik 0.5kg jerrr huhuhuh kena sound.. ngan MISI!! hhihi...

Nak buat mcm mana selera bertambah-tambah....

Btwy... saya dah mengandung hampir tiga bulan.... hope.. kesihatan saya baik....

Oppppsss kenapa saya pangil MiSI??? Sebab Doktor yang check saya yg cakap mcm tu...

Dah Lama tak dengar org panggil MISI kan... Selalunyerrr nurse jerrr...

Nanti  saya cerita lagi yerrr.....Keje pending banyak nih!!! tak ade org nak cover!!.. huh tak ape...

Bye!!!

No comments: