January 21, 2013

Home » » TERGEDIK... MENGEDIK & BERKEDIP

TERGEDIK... MENGEDIK & BERKEDIP


Salam.... Bertemu di pagi isnin....

Kalau dirujuk tajuk di atas...  Entri kali ni mesti entri nak mengumpat org ek... hahaha
tak ada la... Cuma aku tengah rimas dengan atas kelopak mata sebelah kanan aku ni...
Masuk hari ni.. dah tiga minggu dah jadi mcm tu... mmg tak selalu.. tapi... yg kadang-kadang tu la buat aku rimas......

Macam yang korang tahu... kalau mata ni berkedip-kedip.. ada maksudnya kalau nak diikutkan org tua-tua punya pendapat la.....
Aku harap apa yang aku sedang mengalami ni.. tak ada apa-apa yang tak baik berlaku....

ni aku nak share kan apa kata org tua tentang mata yg tergedik & terkedip ni...

  • Kelopak mata sebelah kanan bahagian atas – nak tengok / akan berjumpa orang jauh atau lama terpisah atau akan mendapat berita baik
  • Kelopak mata sebelah kanan bahagian bawah – akan mendapat berita gembira
  • Kelopak mata sebelah kiri bahagian atas – seseorang yang jauh atau lama terpisah teringin nak jumpa kita 

Psstttt....mmg aku tengah rindu gilerrr kat bff aku masa zaman-zaman minah kilang dulu2 tu... org kata kalau kita rindu kat org compom nanti org tu rindu kat kita juga kan....
Apa-apa pun korang doakan yg baik-baik saja utk aku yea.... ( ^ ^ )


2 comments:

*Mrsfarahzaki * said...

oit gatai ingat boipren lammm

Unknown said...

hahahahah..... zaman minah kilang2 dulu kan aku comot... mana ada boypren adussss.... aku rindu kt hg la... (tangadibahumatakeatas)