October 18, 2011

Home » » Ko keje ape skang???

Ko keje ape skang???

Haiiii olls...

Ramai kwn2 ble jmpe even dlm pesbukk skali pun msti first soalan tanyer kt aku...

" Oiitt Zila lme tak jumperr kje ape skang?? kt mane??"
Bukan nak tanyerr aku ni sihat ke tak...

Malas da Aku nak jwap.. Memandangkan kwn2 kan jwp jugak la.. kje biase2 jela.. makan gaji jugak...

Kenyataannya aku yang da di usia 25 series ni still x de rzeki lgikk nk kje beshhh2 mcm org lain.. (private compny jerr)..
Bukan tak usaha.. da mcm2 aku apply..& still apply sampai saat ni pon.. cuma rezeki x menyebelahi aku je lg...

kadang-kadang aku cemburu la jugak dgn kwn2 yang da dpt goverment.. dalam hati berbisik "cerah masa depan korang kan, t tua tiap bulan tunggu duit pencen jela"

Tapi aku sangat bersyukur dengan kerja aku sekarang.. dimana tidak perlu bertalam dua muka, bodek membodek, sakit hati..berperang... iri hati..
kerja kat sini aku bole bekerja seikhlasnyer....
Kalau nak di ikutkan dulu aku bukan lah morning person, yang selalu malas pergi bekerja, selalu mc, sampi pada satu tahap aku de gelar Ratu Mc.. hihihih,,,
Tapi Sekarang tidak lagi.. Seteleh di beri kepercayaan penuh oleh Bos Aku...
so Aku Sangat Bersyukur, because mcm2 expriance aku bole dpt bile kje kt tempt keje aku skarang...
Hopefully aku akan diberikan peluang suatu hari nanti utk menjadi yang terbaik..hihihihi love my job♥
♦ Tgk time kt opis On9 pebukkk non stop jerrr!! korang ADE??? kikiki♦

♦♦ Walau mcm mane pon Berdoa la pada allah & Sentiasa Bersyukur supaya Hati kIta Sentiasa ikhlas Bekerja...♦♦

No comments: