February 24, 2012

Home » » Kuat Makan...

Kuat Makan...

Nak Cerita pasal mereka yang semakin kuat makan...Pasal siapa?? Pasal Aku.. Oooohh No..no.. No..
Aku Still on diet ok... Pasal siapa lagi.. si Meow2 aKU  Larrr Yang Dekat rumah... Tu.. Sangat kuat makan.. asal nampak aku jerr nak makan.. asal nak makan cari aku.. Kalau aku Lambat balik padan muka..
Lepas makan Tido... Nak kuar Rumah memang aku tak tak kasi..... Macam yang aku cakap..dekat entri yang lama dulu.. Kalau Lipas lalu depan muka pun buat tak tahu jerr... errrr...
Aku sendiri budget untuk meow2 jerr  tak sampai RM50 untuk sebulan.. Kalau dulu memang cukup..
sebab aku bagi makan nasi jugak, so jimat sikit.. tapi sekarang si meow2 dah tak mahu makan nasi....
Parah larr aku cengini....

Tengok nie yang latest gambo meow2 aku... Tido lagi.. time kenyang la tue... Kalau tak mane nak die
rilek2 macma tu.. habis sume die pungah...
Baby2 meow pun da start boleh jalan.. tak lame lagi masak la aku...



hihihiihih.. boleh tak nanti aku balik and then aku marah cengini... agak2 meow2 tu paham tak..........
 
"memang tak rrrr.... aku marah guna batang penyapu  pun diaorg tak heran"


Tapi... Biar pun aku marah2 cengini.. Kasih sayang antara aku & meow2 tu... still ada...Xpe...
I kan keje rajin.. nak cari duit banyak2 sbb nak kasi u makan jerrr...  :)

No comments: