February 16, 2012

Home » » Sepetang Bersama dipantai "Rock"

Sepetang Bersama dipantai "Rock"

Pantai Ban Pecah atau dikenali sebagai “Pantai Rock” oleh penduduk tempatan adalah merupakan salah satu destinasi menarik yang terdapat di Daerah Kerian, Perak, Terletak didalam kawasan Mukim Tanjung Piandang, Perak ini, anda akan dapat melihat suasana matahari jatuh terbenam ketika senja yang melintasi Laut Selat Melaka ini. Kepada Kaki Pancing, Pantai Ban Pecah adalah tempat yang paling sesuai untuk Korang sume... Kikikiki Cewahhh Promot ehhh...
Bukan ape Cuti panjang hari tu aku balik kampung & Incik abang aku... Die nie kaki Mancing (mancing ikan takpe)
Boleh kata almost hari2... Kitaorg akan ke situ.. sampai naik Hirang aku Taw...
Skang nie..Ban pecah tak macam dulu... Cantikkk... Ade port untuk mmancing... boleh Cuci mata...(heheheh)
Dulu aku pegi...Just ade pokok & batu jerrr.. Bosan.. skang nie mcm2 ada... Bila perut lapo.. kedai Mkn berderet2.. Bosan lagi.. Karaoke pon di sediakan... Macam2 ada..
Jom Kita check it out gambo2 yang telah si snapkan oleh kerabat2 aku...


Hmmmm Beshhhh sgt2... .. Yang paling Beshh Incik Boypren dpt Ikan Beso Cengitu... Peerghhhh... eksyen jerr Lebey... Padahal.. amik gambo punya pasal... Padahal org lain yg dapat... Pinjam jerr ikan tu bt kenang-kenangan.. hihihihihi... yang kita org ni.. dpt kecik2 jerr ikan Gelama.. Jadi lah.. Dah rezeki... hihihihi...


So.. Pada Kengkawan yg belum pergi lagi ke Ban Pecah.. Mesti kene pergi... TV3 pon dah pegi tak kan kita yang dekat ngn kg pon tak nak pegi... Dah menarik skang nie... Caya lah.. hihihiih...



No comments: