February 1, 2012

Home » » Tahniah Tam & merah dpt baby..

Tahniah Tam & merah dpt baby..

Merah & Tam Dah baby... Cute... Sgt Cute...
29/01/2012 hari tu.. masa balik dari kg..
tam & merah sgt lemah.. Sbb aPE??
Seminggu kene tingal.. aku tinggalkan makanan yang banyak..
Tapi dua2 ekor tu.. bukan nya reti nak bajet makan.. selagi ada sapu sampi habis..
tgk2 abih maggie, biskut, & segala apa yang boleh di makan lah kena sapu ngn dua ekor tu...
 Tapi Merah Lain sikit..Sgt lemah sampai tak larat nak jalan...
Rupa-rupanya.. Tahu apa yang  jadik??
Merah nak beranak... Aku pulak yang gelabah.. tak pernah tgk kucing beranak kot...
Geli pun ade... Sampai aku call adik aku, sbb dulu die pun pernah jadik bidan kucin...

Hari ini nie dah hari ke-3 Merah jr.
Dah gemok anak2 merah... Kuat minum susu... pantang jerr mak die tak ade..dah menjerit2..
Merah plak Pantang dgr suara anak2 die... mesti p lari tgk.. takut aku kacau la tu..
Habis si Tam Kuciwa.. Merah Kurang Main dgn die..
Jom P tgk gambo anak Merah & Tam
Aku x letak nama g la... Si tam & merah pun sampai sekarang tak Ada nama... Hemtam Saja lah labu...

Tiga ekor lagi... Cute kan...



 Ha...nie Plak merah...Still berpantang kikiki... (tak de maknanyer.. cam x ade ape jerr!!)


Hihihih nie si Tam Pulak yang Boring... Merah sibuk Ngn Baby..



Sekarang nie.. dah ade lima ekor kucing kat rumah aku.. Hahhh pening kpala... Boleh bukak Zoo
tak lama lagi..


5 comments:

Unknown said...

hehehheheehe.... bole2.. kene isi form dulu... harga kita bincang lain...

*Mrsfarahzaki * said...

haahahaha...skrg kau rasa apa yg aku rasa... dul aku bela 8 ekoq dok umah flat lak tu..bayangkan!! tapi syok ooo..... bela kucing dah macam bela anak kan!

Unknown said...

hahahhaha.... x pe meriah sket rumah aku...

mpangop said...

leh berlakon filem Kucing Kucing Ku Gangster nie..huhu

Unknown said...

hihiihihihi.....x bole... kucin2 nie... sopan santun jerr... terbaek dri ladang tu..