May 12, 2012

Home » » 12.05.12 / tentang rasa...

12.05.12 / tentang rasa...

Assalamualaikum


Morning Sume..... di pagi sabtu nie.. aku memang tak ade mood lagi...
tambah pula turn aku this week untuk kerja3....
Tak tahu la nak cakap dua, tiga hari ni.. Hati aku memang gelisah jerrr...
Tak tahu sebab dan punca...
Macam-macam aku fikir la...


Ingat bila dah m'Bz kan diri x ade la masa untuk banyak berfikir,
tak ada maknanya.... Sterss Sangat...Risau sangat...
Kenapa perlu aku nak ambik port....



Petang nie aku Part time Lagi... Errrr mmg beshhh x boring la sangat....
Yang boringnye...Bnyak sangat makhluk2 asing yg rata2 muka yang sama jer datang....
Hari2 muka yang sama, da la x reti beradap.... mmg mnyampah!!...
Tambah pulak dapat partner yang gedik2.... perghhh memang terbaek!!

Teringat pulak kat "Die" makin hari makin rindu......
Makin dekat hari itu makin rindu....
Orang kata makin dekat makin banyak rintangan & dugaan yang akan di uji....

Last week aku balik kampung tanpa di rancang....
Hepi sangat.. setelah sekian lama aku tak balik... (baru 4 bln kot...)
Shoping sakan dengan mak aku...Betul orang cakap...
Shopping adalah terapi untuk perempuan hilang kan stress... hahahha...
macam nak patah kaki pun ade.... skali skala jerrr kot...
FYI... aku da siap beli baju raya ok....
insyaallah panjang umur...sempat la aku pakai....

Pejam celik pejam celik... dah masuk bulan 5.... kejap jerr masa berlalu...
nanti sedar2..dah umo 50  hahahha cmna... hihiih...




No comments: