May 21, 2012

Home » » Kisah Hati

Kisah Hati


Salam.... Alhamdulilah masih diberi kesempatan di pagi isnin untuk aku meneruskan kehidupan yang penuh dengan rintangan & dugaan...... Sekarang aku mengalami.. masalah pergolakan perasaan & tidak tahu untuk berkongsi dengan sesiapa....Kalau diikutkan tengok jerr air wajah aku... memang cool jerrr.. happy,...& bla...bla..bla.... tapi.. dalam hati..... Allah saja yang tahu.....
Memang larr setiap orang pasti ada masalah, malah ada yang lagi hebat dari apa yang aku rasa, Tapi buat masa   sekarang ni... macam-macam yang aku tengah fikirkan.... makin di fikir... makin TEKANAN!!.

Aku Lupa Yang Masih ada yang mahu berkongsi masalah ini, & masih ada yang Mahu mendengar... Cuma aku yang mudah lupa, Mendekatkan diri padanya....memohon hidayah padanya..... Semoga perjalanan hidup aku ini lebih lancar & sempurna....

Buat masa sekarang aku malas nak fikir untuk persiapan untuk majlis itu...... Biarlah.... Susah... serabut...
biar masa & ketika saja yang menentukan... Kalau Sudah tersurat yang kami masih ada jodoh... tak kemana..kan... ekceli.. kami still ok... aku jerrr yang bermasalah sekarang....


Bila sampai tahap macam ini... aku rindukan zaman kecik2 aku yang tak perlu memikirkan sebarang masalah... buka mata, dapat tengok muka mak, dapat tgk arwah ayah.... dapat main dgn adik2...
Perjalanan hidup aku susah... sebab salah aku sendiri yang tak pandai pilih jalan.....
Dalam diri penuh dengan kegembiraan jerrr... masa itu....


Bila di cakap pasal cinta aku..... memang terlalu banyak dugaan, mengenali dia banyak mengajar aku erti kesabaran....banyak mengajar aku erti kehidupan & cara hidup berdikari.... kesimpulannya..dia adalah segalanya... Sesungguhnya aku sayangkan dia kerana ALLAH....Yallah... kau lindungi lah hubungan kami... kerna cinta kami adalah kerna mu Yaallah....

No comments: