May 25, 2012

Home » » Makan & Mimpi

Makan & Mimpi

Salam Jumaat Semua.... Jumpa lagi...Skang  memang tak sibuk sangat sebab semua bos2 Menyibukan diri ke oberseas... So Ape lagi... Selain banyak masa di habiskan dengan Mengular jerr tanpa faedah itu... Maka dengan itu, Baiklah aku berbelog..... Hahahhahaha......
Rezeki.. di hari jumaat... Pagi2 dah ade org belanje nasik lemak....terpaksa lupakan diet aku skejap...no more nasik lemak konon, dpt makan F.R.E.E... Hentam saja la labu......
So pepagi tadi semua staff kenyang mcm ular... dah malas nak buat kerja,

Lunch Time pula, Kawan office aku pulak ajak jenjalan ke Summit pulak, jenjalan cari makan lagi...
Mahu tak mahu... & tak tahu nak buat ape dalam summit tu Kami Menghentam McD Pulak... Hahahhaha Tak kan aku nak telan air liur jerrr tgk dieorg mkn... hahahahha... memang hancusssss la diet aku....
Semua nie memang dugaan...Dugaan & Dugaan untuk aku slim semula.... hahahah...

Hmmm... Skang tunggu time nak balik jerrrr.... Tapi... Susah hati la.... Hari2 aku Mimpi pelik2 pulak...
Mimpi dpt anak, mimpi potong rambut, mimpi mcm2... mak aku pon mimpi aku mati....
Maybe aku tido time tengah kenyang kot....
Orang kata mimpi tu kan mainan tido... Tapi kalau asyik dok mimpi pelik2 heran jugak aku...
Mak aku siap pesan agi... Kalau Malam jgn makan... Nanti tak muat baju raya yg aku dah beli ritu...
Betul ke kalau Tido mase perut kenyang akan mimpi...
Ishhhh3.... biar la.... Buat sakit kepala jerrr nak pikir... hihihihi...

4 comments:

*Mrsfarahzaki * said...

apa kata mimpikan aku??msti lagi beshhh....

Unknown said...

hahahaha mimpi hg jgk.... sbb tu aku tkt nie.. hihi... mamtop!!!

ankeljonni said...

hakhakhak... aku jarang mimpi.. selalunya lelap mata bangun2 da pagi... x puas tido... huhuhuhuhu

Unknown said...

Hahahhaha.... uncle jonni mmg ske tido!!! tido..tido & tdo....