September 11, 2012

Home » » A.F.A.M.O.S.A

A.F.A.M.O.S.A

Hari tu aku pegi jenjalan Dgn My Asben.. P Afomosa Nun di sana... Rupa2 nye.. 15 minit jer kalau dari Rumah MIL aku.. Mak ai.. Aku tertipu... Sangat xcitd... X sempat panas bontot  dah sampai.. Hhihihi ok la tu.. Tak la penat sangat kan... Kebetulan Malam tu SIL aku & family Die pon Nak jenjalan jugak So Asben Aku Invite jerrr join kiteorg... Kiteorag ok jerr lagi ramai lagi beshhh kan... :)

FYI Beshh jgk lepak kt sana mlm2 tambah2 malam minggu, Setiap malam minggu rupanya ade Bunga Api... Beratus DAS lagikkk... MERIAH.. Cam malam merdeka pulak... Patut la Ramai Yg berkampung kat sana, Macam nak tunggu UFO jatuh pulak.. hihihihi ...

Cam Jakun kejappppp... Bese larrr Jarang temgok Bunga api yg berdas2 ni... aku dah amek bedio... Tapi Lupa nk bawak upload cni.... huhuhhu x yah tengok la... biar aku jerr yg si jakun ni cukup.. hahah..





 Mood raya lagi kan...So Ketupat beso nie... Tak akan dilepaskan... HArus lah Aku amek Gambo Kat sini..
Oppsss baru aku teringat... Raya ritu x sempat nak makan Ketupat.. Hushhh...



       Tengok Siap ade gajah lagi...Mmg beshhh x pyh p Zoo..



 Wit my new nephew... Nasib baik ade bebudak nie..Aku kan X ade nk pakai TRipod2.. pot3 keee
Hihhihi Kalau tak sume gambo solo2 jerrr....
                                                                  Ahli baru SENARIO


So Aku x berhoneymoon Mane pon Di atas sebab cuti yg x mengcukupi... x ape la may b next time
ade rezeki boleh lah kan...Janji kaMI berbahagia aje...

No comments: