September 7, 2012

Home » » HARI BAHGIAKU part II

HARI BAHGIAKU part II

Selamat Pagi sume.... hmmm macam yg aku janji semalam aku nak citekan sikit.. pasal WEDDING CERAMONY aku tu kan... Alhamdulilah.. sume berjalan dengan lancar nya... Actully ade la sikit cuaca yg  tak m'gizinkan.. tapi alhamdulilah.. Di hari Majlis yg di tunggu2 cuaca amat baik... Syukur pada Allah s.w.t..

Majlis aku nie sume nye katering, Tak ade goto royong cam dulu2 lagi... Sebab org sekarang Sume nak senang ajo... Ikutkan kan aku mmg nak goto rorong aje.. Tapi memandangkan byk peralatan & tenaga kerja  yg tak mengcukupi.. Better gune khimat katering aje... Tengok la... sehari sebelum knduri baru ade jiran2 yg nk dtg tolong2 & tnye ape yg ptt di tolong... Kalau dulu.. seminggu sebelum Dah ramai yg turun padang...

Untuk pelamin, bilik pengantin , Make up, Baju bersanding dll.. Aku menguna Kan Khimat Uncle aku Sendiri.. ( Die dah ade Butik Taw...) INSPIRASI CINTA LAGI....bukan main2...make up taw... Alhamdulilah... Baju & Make up Uncle aku mmg Beshhhh... X menghampakan aku... Banyak yg die tolong... Kira nya Kalau Die tak ade.. Mau lari bajet kitaorg taw...  Bukan ape sumenye... Mahelllll...

ok..ok... cakap byk pun tak guna... Jom kita tengok Ape yg jadik sebelum Majlis Aku Berlansung... hihihihi




Time nie sume tenaga dikerah kan
tak kita kecik & beso.. Sume kene bt kerja... Time ni la br tahu spe yg palin rajin kan...




Ha... Ni Lipat Tisu Utk Majlis Tahlil
Tgk Muka Yg Sama Bt kerja Kan..



















♦♦ Okey... Kte Stop sampai Sini dulu... Nanti Kite sambung Lagi.... ♦♦

No comments: