September 29, 2012

Home » » Malang Menimpa- 26/09/2012

Malang Menimpa- 26/09/2012

Hari ini baru ada kesempatan & kudrat sikit untuk aku bangun utk update belog aku nie...
Hussshhh Sebenarnye malas nak cite...Actually 25hb hari tue aku dah start nak demam..+ sakit mcm2...
Tak ada semangat nak pergi kerja... Tapi aku gagah kan diri juga untuk berkerja memandangkan byk kerja kat office tue..Mood ke laut.. Hendak dijadikan cerita Time balik kerja tu aku Xcident.... Macam Mana xcident tu berlaku aku tak hinggat.. sebab aku pengsan..Yang aku ingat aku kena langgar dengan kete..
Ntah la aku yg salah @ driver kete tu yg salah...Yang penting aku dah selamat cuma dahi aku koyak & terpaksa dijahit.. huhuhuhu cakittttt!!!..




See:-   kepala aku yang still berjahit...berdenyut2 S.A.K.I.T....

Segala aktivit aku untuk weekend ni sume nya tergendala akibat daripada xcident nie berlaku...Kenduri kawan asbend pon x dapat nak pegi kat Cheras...Dok umah tido jela... :(

P/s: Sorry to my BFF Paah..  Kalau ade bace belog aku nie... Aku x dpt follow g jmpe sahabat kite tue... next time yaa...

ok Peace YOOoo Doakan aku cepat sembuh...

No comments: