November 12, 2012

Home » » ELEH....

ELEH....


Ok.. Selama aku kenal dunia berbeloging ni kan.. Selain aku suka merepak sengsorang dalam belog.. aku suka jugak berbelowalking... Ade la.. certain2 belog yg aku suka...
Suka dengan teletah diaorg, suka life diaorg... & mcm2 lagi la...


Tiap pagi masuk office & sebelum start buat kerja aku akan........
 Tengok blog dulu.... cari mood... aku suka baca belog si hamba allah ni... makin hari makin bertambah follower dia... alhamdulillah... maksudnya kat sini belog dia agk beshhh la kot...


Tapi...... bila aku nk open new entry die..  "PERMISSION DENIED".. aPAKAH ITU???
almaklum lah B.I cukup2 makan jerrr... Cer explain sikit... almaklum lah aku ni tak bape paham dunia2 berbelog g ni.....

Lme2 kuar pulak menda alah nie...
 die bagi reader2 yg terpilih jer ke??? hihihi..











oh... nanti belog dah fofular kena buat mcm ni jugak eHHhh??? OK PAHAM...



Ok... Geng aku br ade 19 org... tu pun aku ter follow sendiri & tak tahu cm mana nak buang hahah ok la tu dari 18 kan ke sikit kan ..

bila geng aku dah ke 2 @ 3 k nanti aku pun nak buat cm blogger tu hahha perasan!!



No comments: