November 12, 2012

Home » » JUST SHARE

JUST SHARE

Assalamualaikum..

Husssshh.. memang agak kemalasan aku sekarang ni... mmg tak ada masa untuk update sebarang entry... ade sesape nk kisah ke... mmg tak lah kan...Kalau aku buat entri korek idong @ cara-cara nak masak sambal tumis petai... pun tak ade org nk kisah pun nye adoihai...  Aku menulis ini pun just utk meluahkan ape yg tersurat & tersirat dalam benak hati aku ni jerrr... sekurang nya release ape2 yg terkusut tu kan...

13 nov 2012
okay seperti sedia maklum esok adalah hari depavali untuk yg beragama hindu yg meraikan pesta cahaya... Dan haruslah cuti esok... Yeaaahhh...
Dan yang tak beshnya... Kami tak jadi pulang ke Perak.. Pasrah jelah :( tension betul la....

14 Nov 2012
hari rabu dah start keje balik sepatutnya... tapi Hubby aku still cuti... Sebab bos dia INDia..
Dan aku haruslah bercuti sama... UPL la... memandangkan Al dah kehabisan... 
Iye2.. je kan ... cuti pjg.. tanpa sebarang aktiviti... Hussshhh membosankan...

15Nov2012
okeyHari khamis cuti lagi... Awal Muharam... Tahun baru untuk org yg beragama islam... 1434 hijrah... Selamat menyambut tahun baru..!! Pun still tak tahu ape yg nk jadi lagi...

16Nov 2012
Dah kena berkerja.... Kerja3......

17NOv2012
Cuti lagi....

ok... itu lah rasanya aktiviti aku & incik husbend utk dis week... hahh mmg tak beshh kan... ape2 pun belum compom lagi... yg paling aku mencikk tak jadik balik ke perak.. :(
atas beberapa sebab yg tak dapat dielakkan...

Atas Semua yang terjadi @ bakal terjadi... Aku sekarang MALAS sensangat...



No comments: