November 20, 2012

Home » » LAGUNA PARK PULAU INDAH

LAGUNA PARK PULAU INDAH




SALAM semua.... setelah seminggu aku bercuti deepavali opppsss... tanpa berbelog...
akhirnya aku berjaya.. membuat satu entri hari ini....

Last weekend aku , mr Asbend & my uncle telah pergi ke laguna park.... ape buat???
Dah mr asben bertemu dgn uncle aku haruslah aktiviti semasa diaorang berlansung....
 memancing....

Aku pun join.... sebab bosan duk kat rumah... ade org tanye tak bosan ke join memancing... 
aku rasa dari  duduk rumah mengadap tv jerr baik aku join asbend aku p memancing.....

wah... sekali pandang mcm dekat......


sejuk jerrr mata memandang... boleh release kan tension.....
Laki aku kalau dapat memancing.. abih semua dia lupa....
pandai2 lah aku bwk diri huhuhu...

ni umpan ok... bukan jajan atau makanan yea... harap maklum...
umpun-umpun ni seplastik mcm ini harga nya rm10.00 ok...
kami beli kat org asli yg berniaga kat tepi jalan sebelum masuk ke Laguna Park ok...
pandai kan diarorg berbisnes... AKU?? tak sanggup la.. nk pegang pun geli...

Kami stay kat sana lammmmmmmmmaaaaa sangat.... penat ooo... tapi laki & uncle aku..
memang tak tahu bosan... Ikan???
seciput jerr dapat... ikan gelama sekor besar jari kelinking, ikan duri 2 ekor boleh tahan besar jugak... tu jerrr mls aku nak snap gambo ikan yang seciput itu...

diaorang bukan kisah sgt ikan sikit @ byk... janji dpt merasa tarikan ikan tu pun dah cukup...
lepas gian katanya..hhuuhuh...

Mana gambo tuan tanah???

haruslah ade gambo SS sendiri... hahahah


hahahah nak suruh spe amikkan?? aku sendiri jela yg snap.... nak mengata letewww.. hahah

ok... start pukul 4.... sampai pukul 1 pagi baru kami pulang.... tapiii.. aku pukul 12.00 dah tido dlm kete... pening kpale... hihihi ngada2 ehhh...


ok.. tu jerrr aktiviti kami selama beberapa jam ... tapi ok peee dpt jamu mata.. hilang kan stress & bla... bla... bla.. _tak ade ayt da oke... zassss--







No comments: