November 14, 2011

Home » » Dating lagi... Hari ahad kan!!??

Dating lagi... Hari ahad kan!!??

Hari Nie ahad kan... Selalu nyerr aku ngn mr jiwa bkan rajin kua pon..
Kalau kua pon die bawak g makan2 jerrr...
Kami nie... bukan couple yg romantik mcm org lain itu.. (so sweet).. tapi aku sangat bahgia.... sbb aku ada die.. die ada aku.. cukup sudehhhh...
Tapi hari nie 13.11.11.. die tibe2 ajak aku, dgn rase bahgia nyerr die call aku.. cakap "La... jom kua g dating" huhhhhh b'peluh aku m'dengarnyerrr..jarang sangat die ajak aku mcm nie.. dalam hati beriya2 la sgt... terharu... mcm2 ada...

"aku pon ape lagi... makeup sakan utk org tersayang..., pakai lawa2.. Siap pakai kasut heal lagi... aku pon x de idea, yg mr jiwa aku tu nk bwk p mane pon ntah..."

Masa yang ditunggu pon tiba.. mr jiwa, pon siap tunggu dlm kereta, lama sgt kot tunggu aku.. , "tetiba... aikkkk dalam hati.. apesal die pakai simple jerr ni... x pe kot.. die kan "mr simple" jugak...
Die senyum jerr kat aku.... aku pon tanyerrr la.."Boy.. kite nk g mane ni??"
Die senyum lagi.. Tetibe kereta stop kt dpn sebuah kedai.." kedai Alat2 memancing"
Haiyaaaaaa........aku sudehhh tahu.. die bawak aku g Dating sambil memancing,,,,.... ala... spoil segalanya... dari pakai kasut heal terpaksa pakai sliper buruk yg dlm keta tu... Mr jiwa aku ni sengaja tau.. kalau dr awl die ckp nk ajak aku g mmancing, msti aku ckp x mahu kan.. pasal tu la die ajak g Dating... ishhhh.... mmg la bosan... tapi nk bt cm na...Redha jela...
**** Hmmm tgk.. die ni mmg tak sporting taw.. nk amek gmbo pon kne curi2.. aku tak tipu kan.. mmg die bawak aku g dating smbil mmancing.. ape boleh buat... die da da rasuah aku... siap beli makanan byk2 tak nak bagi aku bising2...*****

Sebenarnya.. tujuan entri aku kali ini.. aku nk criter kan pasal..balik dari mmancing...Biasa la. mmancing, meredah kg org.. (sijangkang).. dalam pukul 8 mlm,,, kami pun beransur pulang...
Dalam perjalanan pulang... baru perasan Meter kreta buat hal... Mr jiwa aku.. da ckp.. meter bt hal ni.. kang abih minyak pon x tahu..
5 minit lepas tu.. memang kenyataan.. minyak keta abih.. kt dalam kg org lak tu.. dalam gelap ishhhhh.... Mr jiwa aku ni pulak jenis yang tak suka mintak tolong org... Mane nk cari Shell dlm kg org nie... haiya.... ape boleh buat... Kene Berjalan leerr jawap nyerrr.. 5 Km tau...sangat penat bagi aku yg sangat lama x Xcercise... habihhh lemak2 tepu aku ni tau... sabo jela..Yang sedihnyerr x ade sorang pon makhluk Allah yang sudi tolong kami... Maybe diaorg takut kot... ape2 jela...
Pengalamn tu... penat?? mmg penat sgt.. kene bejalan jauh... kene tolak kete.. tapi rase nyerr sweet pe lagi bertambah kasih sayang kami each other.. hahahah... pelik kan relationship kami.. aku rase kalau awekxs lain mesti mengamuk da kat boypren diaorg... ala rilek la... bila lagi nk merasa tolak keta jauh2...

*** Ha... ni aku time belum bpeluh lagi... kire sweet2 lagi kot... suke jerr dating sambil mmancing... redha jela.. da mmg boypren aku mcm 2.. so..aku ok jerrr****

♦ Salah satu sweet memori dlm relationship aku... mmg la bg korang nothing kan.. tapi amat bermakna bagi aku...hheheh..♦

No comments: