November 25, 2011

Home » » Karaoke

Karaoke

Suatu ketika dulu karaoke adalah salah satu tempat dimana aku & kengkawan melepas kan tension, bile da boleh menjerit puas2 baru hilang tension..hihihih.. Tengok keadaan la.. klu chill ngan kwn2 pompuan jer ha.. karaoke siap joget2 la... Dulu.. sampi 1 tahap aku boleh nyanyi 20 lagu sorang tau... perghhhh ziana zain pon pancit klu mcm tu.. heeeee suka punyer pasal...Tapi bile ade kengkawan lelaki... kene la beradap sket.. x nk la tergedik2 sgt kan... walaupun g karaoke.. x de la.. sifat gedik tu terpancar kan...

Haaa.. bila dah kata g karaoke kan.. mesti la ade lagu peberat kan...kiranyalagu wajib aku amek la.. certain2 artis je aku amek.. biase la kalau da melayu 2.. compom pilih lagu melayu yang jiwang2... baru boleh feeling...Kat bawah ni Antara lagu wajib aku b'karaoke cer layan...

• Madah Berhelah - Ziana Zain
• Bertaktha dihati -Farahdhiya
• Menaruh Harapan - ZaitonSameon
• Aku Hanya bagai pendatang- Francissca Peter
• Fantasia Bulan Madu - Search

Ha ni la TOP 5 Lagu kesukaan aku... Klu nk diikutkan belambak lagi...
Ha...amek ko... tgk sume lagu tangkap leleh.. aku x kisah.. janji time nyanyi aku boleh ade feeling... bia la org nk ckp aku syok sndiri.. Dengan berkaraoke.. get rid of Sume perasaan yang sedih2 tu... Kalau g karaoke ngn My "b" pulak boleh menyampai kan perasaan & Ape2 yang tak dpt diluahkan secara percakapan...

Nak Berkaraoke tu.. memang tak salah.. biar kena pada tempat nya... niat hanya untuk melepaskan tension @ just nk suka2 jerr... jangan terover sudah...Kalau boleh pergi la dalam bilangan yang ramai... baru selamat sikit...lagi bertambah meriah...

Kalau boleh Jangan pergi berdua-duaan jer.. tambah pulak ngn org yang tak dikenali@ baru dikenali.. memang bahaya silap2 haribulan kita pulak yang dikarok nanti... hihihih terover sudah... aku bukan ape just sama2 nak mengingatkan... utk diri sndiri juga...

Tapi sekarang ni aku dah pencen dari berkaraoke... bukan tak minat myanyi lagi... still minat..(cewah statement mcm retisss pulak)


Tapi faktor usia & ada komitmen terhadap suatu perkara..aku stop la dari semua itu...(oppp faktor usia??? Cm aku da tua sgt kan)...
Pada yang kaki karaoke yang tegar tu... teruskan lah janji tak melampaui batasnya...KARAOKE SAHAJA OK...

No comments: