November 15, 2011

Home » » Rindunya aku pada semua itu ♥♥

Rindunya aku pada semua itu ♥♥

Rindu la... Masa itu..
Nak macam tu lagi...
Macam itu saja yang boleh aku cakap kan..
Rindu pada sapa??
Rindu pada kawan-kawan...
Diaorang ade rindu aku ke??
tak tahu.... :-(

Rindu zaman kanak-kanak..
Rindu majlis hari jadi aku yang ke-11


rindu rumah papan yang usang & sering bergoyang & yg ada lubang2 itu..
Rindu suara jeritan mak memangil aku..
Rindu suara arwah ayah yang suka mengusik aku...
Rindu duit uncang pemberiaan nenek..(hehehhe kejam.. nenek aku pon aku rindu)..

Rindu zaman sekolah..rindu nak kena ketuk ketampi..|
Rindu geng st john, rindu nak berkawad
Rindu suara geng masa sekolah..( melalak + menyanyi dlm kelas kuat2)
Rindu geng Hoki, Stick Hoki (walaupun aku hanya pemain simpanan)
rindu geng dorm balqis, rindu senior yang kerek2



Rindu tempat kerja time kerja kilang dulu,


Rindu Leader yang kerek itu...
Boleh tak kalau aku cakap aku rindu x-boypren??
tak payah kot..
Rindu segala-galanya....
dulu aku tak suka semua itu...
masa sekolah tadika, tak sabar nak masuk sekolah rendah,
bila dah sekolah rendah.. tak sabar pula sekolah menengah,
bila dah die sekolah menengah... tak sabar pula nk bekerja...
hari ini bila aku sudah bekerja baru aku tahu nikmatnya hidup...
Sangat takut untuk menempuh hari-hariyang akan mendatang.............. Sebab itu la aku kembali RINDU pada yang telah berlalu...

~~~ Ikhlas Dr aku.........aku betul2 rindu dengan semua itu..~~~

No comments: