November 4, 2011

Home » » My Beshhhhh Prennnn (+_____ + )

My Beshhhhh Prennnn (+_____ + )

haiii Olllssss.....
Sepanjang Hidup aku ni.. aku mmg ade ramai pren i mean (kawan)
Kawan time aku gembira & senang, kawan yang ske mendegar masalah aku, kawan yang boleh bkongsi pendapat & rahsia.. mcm2 jenis lgi la...
Tapi
@
@
@Yang boleh share segalanya... hanya ada sorang jerrr...
kawan ini ialah sahabat aku didunia...& diakhirat ,
Dia la kawan aku yang paling memahami, yang banyak support aku, yang byk dengar luahan dari aku... aku tak perlu mencari die.. time aku perlukan die.. sebab die sentiasa datang kat aku... walaupun aku dengan die jauh (die ade kat peneng & aku plak kt subang jaya)... die boleh merasakan kesusahan aku...naluri hati die slalu tepat... slalu call aku time aku perlukan die... sebaliknyer aku dulu jarang menelefon die.. sbb aku sangkakan die ok2 sajerr...padahal.. die pon sama mcm aku... sentiasa dilanda rintangan... (maaf yerr sahabat... dulu aku tak kenal mane intan mane permata)....

sekarang aku pun sangat lah bersyukur kerna disaat ini dia masih menjadi sahabat aku yang sejati...Die juga lah pendengar setia, walaupun tak dpt slalu berjumpa... aku rasa dia sentiasa dekat dgn aku...
Aku juga bersyukur pada allah kerna masih kurnia kan aku seorang sahabat yang sangat baik..

iyerrr aku mmg ramai kawan... bukan tak baik, tapi mungkin keadaan @ masa telah merubah segalanya..... Dulu aku pun pernah dpt msg dr seorang kawan juga.. Die cakap " Kalau nk ramai kawan diri kita mesti la baik juga"
so baru aku faham ape maksud dia skarang ni...

Aku Sentiasa bmohon pada Allah.. semoga perhubugan kami ini, sentiasa berkekalan, & silaturahim kami sentiasa dieratkan.. walaupun mungkin pada satu hari nanti kami akan mempunyai komitmen masing-masing...

◘ Thank ima.. coz being my best pren 4ever & ever.. Insyaallah..◘



p/s: Aku sayang Dekat semua kawan2 aku... Maaf Andainya aku telah membuat kesilapan di masa yang lampau...

No comments: