November 4, 2011

Home » Jϊẅă & ℓάŘă ® ♥♥

Jϊẅă & ℓάŘă ® ♥♥

Jϊẅă & ℓάŘă ® ♥♥ Slideshow Slideshow: TripAdvisor™ TripWow ★ Jϊẅă & ℓάŘă ® ♥♥ Slideshow Slideshow ★ to Subang Jaya. Stunning free travel slideshows on TripAdvisor


Da Nak Masuk 2 Bulan Aku B'belog... Aku pernahkan mention pasal "Mr Jiwa"...Ok... this time aku nk kenal kan.. die la cinta Hati aku...Dimana aku setiap hari bermohon
Pada Allah Agar Sentiasa cinta Hati kami akan Berkekalan Hingga Akhir hayat..

Ramai Orang Tanya Kenapa tak Kawin lagi.. Da lme relationship ni...
ha... nie reason2 yang penah aku kasi..
* Belum Sampai Time...Sampai masa aku jemput la...
* Myb Mr jiwa aku belum ckup duit hantaran kot..
* Tak Sampai Seru g kot.. (padahal dlm hati bgelora, sakit jiwa, mcm2 prasaan bcmpur baur)
Orang Bkan tahu...Even org yg pernah mengalami kesulitan sebelum bkahwin pon bt2 x faham
jugak...

Sebenarnya.. sumua orang tahu.. rezeki, jodoh, kebahgiaan.. segalanya hanya hanya terserah pada Allah... aku & die mmg tengah b'usaha untuk mencapai kebahgiaan itu...
Cuma masa & ketika nya saja belum sampai...

Aku harap..Suma kwn2... sentiasa mendoakan suatu hari & masa kami akan disatukan yea..
Terlalu banyak rintangn & dugaan dalam relationship kami...
Aku Yakin Allah Menguji kami.. kerna... ada hikmahnya....

No comments: