October 16, 2012

Home » » 0hHH mY TeacHER...

0hHH mY TeacHER...

Assalamualaikum...

Morning ollsss... Pagi ini nak cerita pasal TEACHER.. I got unofficially teachers ok...

Dalam Dunia Berbelog nie... Aku Nothing.. Just Suka2 jerrr, Buat luahan perasaan & bajet macam Blogger

hebat sangat kan... Tapi Suka tengok orang berbelog... Padahal Follower baru 15 orang... hihihihi..

Tu pon kadang- kadang jerrr ade yang baik hati nak komen... rasa terharu pulak kadang-kadang.....

Bab-bab mengedit Belog nie memang aku tak pandai... Bila aku edit.. HAbih senget benget belog aku...

Penah Satu hari tu habih sidebar aku larik kebawah.... 2'3 hari juga aku try repair.. Tapi still tak ok...

Aku Pasrah.....Ape lagi... Teacher aku No.1 Kan ade... Terpaksa lah aku menelepon Teacher aku..

Walaupun Malu....Siapa lagi kalau bukan Mrsfarahzaki kan A.k.a BFF aku Dari kecik... Die kan Genius

Sikit dari aku.. (sikit jerr ok... nnti die kembang lagi)...hahaha Apehal aku kasi die settle kan jerr kan

senang... & tak memeningkan kepala hotak aku yg sedia pening jerrr nie...

Ok... Baru-baru nie aku ade dapat teacher baru... yg hanya mengenalinya di dunia belog jerrrr... Aku follow

BAru jerrr lagi.... Die Nie rajin Buat Tuto...& Tak kedekut ilmu... Kalau ade orang tanye sure die Die jawap punye... RAjin kan...  Ni lah orangnye...Nabila Medan...

Kalau korang perasan kan belog aku nie... dah ade kemajuan sikit lah.... Dah Ade Salji... & Music... Siap lagu Cinta lagi... Tak lah Boring sangat kan...

Banyak yang aku perlu improve kan untuk meningkat kan kualti penulisan aku ni.... Cewah kata-kata power macam  Abg Ben Blogger hebat tu...

Ok... Thanks to my Lovely Teacher...

                            &           Selamat Hari Cikgu... Ehhhh Bole ke mcm
                                                    Tue... Terima kasih Daun Keladi,
                                                              Lain Kali Tanye lagi...Hihihihi...

2 comments:

*Mrsfarahzaki * said...

kembang jap rasa pungkoq aku..blog aku sniri pun caramerba...wahahaha....

Unknown said...

HAHAH... kira ok la pada aku yg x abih2 dok senget nie... huhuhuh...