October 10, 2012

Home » » sI GORJES..

sI GORJES..

Salam Sume.... Good morning... Hahhh... aku dah sampai office...
Hari nie awal sikit sampai.. sebab aku drive  kete... kalau naik moto lambat sikit... terbalik kan... hahah
tak apa yang penting aku dah selamat sampai....

Dah lama tak drive... Sekali bawak manual.. fulamak... 2 kali mati la.... kasi malu sama aku saja...
oleh kerana takut tak boleh bawak sampai bila2... better aku mengagahkan diri juga untuk drive jugak....

Ermmmm semalam aku ade mengodek2 belog orang... hmmm isu biase2 jerrr...
Tapi yang menjuling kan aku pasal sorang artis nie... Kes artis Vanila cokelat pon aku tak heran lagi...

Anjakan paradigma artis nie memang sangat marbeles... aku boleh tabik spring & selute lah kat die...
Cara dia jaga penampilan & kecantikan diri memang terbaik... makin tua berusia makin cantik...

Ha.... Cer teka... Agak2 korang lah... Siapa gerangan artis nie.... Cantik kan... Mcm anak dara semula....
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Ini lah dia yang aku maksudkan.... 
Raja Ema Retis dulu-dulu...Yang dah sntekkk Semula.. Apakah rahsianya..




...           Tak pe.. nanti aku try mintak petua kat dia... mana tahu boleh secantik dia..... Kikikiki...

------->>Yang Nak Cantik jugak...♥♥

Sumber : www.myartis.com

No comments: