October 19, 2012

Home » » VIVA SAKIT

VIVA SAKIT

aSSALAMULAIKUM...

Selamat pagi.... Dihari yang sangat cool ini.... almaklum la... malam jerrr hujan... Kadang-kadang Tak menentu kan... Musim Cool jerrr... Jadi hati pon cool jerrr....

Selalunya kalau hari jumaat jerrr aku mesti pakai lawa-lawa...  baju kurung yg diseterika rapi... Tudung dililit bak ular sawa... hihihih... eyeliner, blusher, lispstik pink kaler.... hahha

Beriakan... Menipu jerrr selalu datang opis selekeh jerrrr.... tapi hari ini lain dari yg lain...

Dulu datang office merempit mana nak boleh melilit tudung bagai nak rak.... tapi... sekarang perrgggghhhhh... hihihi aku menipu lagi...

Motip cerita aku ni hanyalah... nak bagitahu... setelah pakai lawa-lawa... kononya boleh drive.. tapi malangnya Bateri keta  VIVA aku KONG!! nahhh ambik kau.... Kete tak boleh nak setat.... 

Call incik asbend... bagitahu... Dia cakap.. Bateri kong la tu... Die suh pakai moto jerrr Hari ini... (selama ni dah la pakai moto jerrr...:(... Dalam keadaan yang sentap & redha... 
Aku merempit sambil berbaju kurung untuk ke office hari ini....

Moral of story: jangan nak bajet sangat...Next time pegi office layan jean + t shirt jerr.. ok..

Viva oh viva mengapa engkau sakit.... (ambik gambo pintu cukup)
dia dah spoil kan kejelitaan aku di pagi ini... hahahah

No comments: