October 8, 2012

Home » » CERITA HARI ISNIN

CERITA HARI ISNIN

Assalamualaikum...

Hari ni isnin semula.... Fuhhhh semalam Boring duduk kat rumah jerrrr dengan incik asben + no aktiviti...

Boring sangat2.... nak buat mcm mana... sabo jela kete still kat workshop... under repair wirering terbako..

Danger kan3....

Hah.. pening tak tengok gambor kat atas ni... Aku pun pening... Tapi aku mmg suka yg pening2 nie... hahahha... Layan jela ek...

So Cite hari ini... Tak ade ape la sgt, Cume my sayang aku... Dah kene tranfer keje kat Seremban Untuk
Tiga bulan ini... Perghhh mcm keje Gomen kan... Tapi nak buat cam ne atas kuasa Veto Bos die Terpaksa Lah pergi jugak...

Aku tak kasi die stay sana... Errr Nehiiii Berjauhan dengan encik asben...So die akn  berulang dari
USJ ----> Seremban   Seremban ----> USj hari2...

Minyak kete & Tol akn di sponser penuh oleh company ok... So tak rugi mane pon...
Yang aku takut nye die tak larat nak berulang hari-hari... Kalau mcm tu, Rumah MIL aku iaitu rmh die kat kampung ambil masa 20 minit jer dari seremban tu... So aku suruh die balik rumah makdie la kalau2 ade KES tak larat nak balik USJ...

Bkn ape... Bagi aku suami isteri tak boleh berengang ok... sebab2 mcm ni la.. akn merenggang kan satu2 relationship sesebuah rumahtangga tu.. itu pendapat aku lah...

Hahh.. lupe nak crite mlm tadi punya hal.... Kereta VIVA kiteorang dah selamat kembali semula..
Sebab nya  akan diceritakan pada next Entri.. HAhahha

Ok lah Kerja time....

See next entry ya... Zassss..♥


No comments: