October 2, 2012

Home » » LEMAU

LEMAU

Hari ini dah 2hb.. Kepala still sakit lagi,  Lemau jerr rase...

Acc blom clossing, statement belum siap hah... Penat... Jemu pulak.. haiya... Mana lahhh semangat aku
yang dulu itu....(Belog smpat plak hapdet yerrr...) iye rrr hapdet belog tak payah kerah otak aku 

yang tak berapa sihat lagi ni... Bos outstation lagi... bole lah nak ngade2 kan...


Aiyaaaa.. Manyak ular ini budak.. Mcm gini kah aku selama ini... Tidakkkk

Sebab aku cakit jerrrr... Lau x terpacak aku mcm lipas kudung taw.... Cewah Masuk bakul angkat sendiri ehhh...

Ala... Aku janji ble aku dah sihat betul2 aku tak akan Pending kan kerja2 aku yang dah berlonggok itu...
Promise!! 

okey lah aku nak sambung tdo....!!! 
FYi.. Lunch time ok... Bkn ular time... Psttttt.... ♥

1 comment:

*Mrsfarahzaki * said...

ala cian...aku baru baca nie... sumpah kesian..ang lagi tragis dari aku nie..aku luka asyik2 kat perut ang asyik2 kat muka.. bahaya sungguh.. anyway get well soon bff!!!!