October 23, 2012

Home » » CUTI TAK APPROVE

CUTI TAK APPROVE


Ya....Anda semua mesti mengalami situasi dimana cuti yang kita apply tak approve, direject,
tak diluluskan oleh bos2 yang bajet... tuttt.... hissshhh.. aku memang angin dari semalam...
dari last week aku dah apply untuk cuti 27hb... hari sabtu ini... tapi TAK APPROVE...

Tempat dimana aku berkerja sekarang harus bertukar-tukar cuti... untuk hari sabtu.. maknanya kalau minggu ni aku cuti, minggu depannya pula aku kena bekerja, bergilir-gilir dengan officemate aku yang lagi sorang tu, dimana dia nia jenis yg pentingkan diri sendiri,
kalau mintak tukar cuti.. memamg susah... memang sengal betul la... tunggu lah time kau...

Bos aku pula cakap, kat office kena ada sorang stay, kalau2 ada ape2 hal... selalunya aku kerja sabtu.. boleh tido, satu fon call pon susah nak ada... Ishhh aku gerammmmm...

Cuba fikir, tak kan Jumaat raya, sabtu nak terpacak kat office half day pulak tu... laki aku nak balik kg, tak kan aku stay sengsorang kat sini... gilak ke ape...

Aku gerammmm.... Aku bukan mintak anual leave pun... unpaid leave jerr ok..
Jap lagi aku nak mengadap itu ciminama... ape yang aku nak AUTA pon ntah...
 Ape nak jadikk jadi la... Aku nak ikut asbend aku balik kg.....

*Typing dengan hati yg sakit*

No comments: